Menu
Your Cart

Συχνές ερωτήσεις - FAQs

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να εγγραφείτε στο e-shop μας για να παραγγείλετε. Προσθέστε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι, κλικάρετε στην επιλογή “Καλάθι”  πάνω δεξιά, γράψτε την περιοχή και τον ταχυδρομικό σας κώδικα στα πεδία όπου αυτά ζητώνται, κλικάρετε στην επιλογή “Εκτίμηση”, έπειτα στην “Αγορά” και συμπληρώστε τα στοιχεία σας ως απλός επισκέπτης. Αν, φυσικά, ενδιαφέρεστε να εγγραφείτε, πάνω δεξιά υπάρχει η επιλογή δημιουργίας λογαριασμού.
Φυσικά και υπάρχει λόγος να εγγραφείτε στη σελίδα μας. Δημιουργώντας το δικό σας λογαριασμό, έχετε τη δυνατότητα - ανά πάσα στιγμή και στο μέλλον - να ενημερώνεστε για την κατάσταση και την πορεία των παραγγελιών σας, να παρακολουθείτε το ιστορικό τους, να επεξεργαστείτε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, να κερδίσετε μοναδικές εκπτώσεις και να ενημερώνεστε για εξαιρετικές προσφορές. 

Επίσης, το kollises.gr επιβραβεύει τους ανθρώπους που το στηρίζουν. Εάν μας προτιμήσετε για τις αγορές σας και δεν έχετε προσωπικό λογαριασμό στο site μας, τότε η παραγγελία σας δεν παραμένει στο ιστορικό των παραγγελιών σας, με αποτέλεσμα να μη γνωρίζουμε πόσο πιστός πελάτης είστε και τον τζίρο των αγορών σας.
Φυσικά και μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας καλέσετε στο (0030) 2321 - 321500 και το έμπειρο προσωπικό στο τμήμα πωλήσεων θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και αποτελεσματικά. Για την καλύτερη, όμως, εξυπηρέτησή σας, καλό θα ήταν να γνωρίζετε τον/τους κωδικό/κωδικούς για τους οποίους ενδιαφέρεστε πριν τηλεφωνήσετε.
Οι εγκαταστάσεις της εταιρείας μας, καθώς επίσης τα γραφεία, οι αποθήκες και ο εκθεσιακός μας χώρος βρίσκονται στην πόλη των Σερρών, στην περιφερειακή οδό, δίπλα στον κόμβο Λευκώνα - Σερρών. >>>  ΧΑΡΤΗΣ Google Map 
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής  είναι οι εξής:
•    Αντικαταβολή (διατίθεται μόνο για παραγγελίες που αποστέλλονται με Courier).
•    Τραπεζική κατάθεση.
•    Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα.
•    PayPal
Η εταιρεία μας διαθέτει τον δικό της εκθεσιακό χώρο. Δεδομένου, όμως, ότι τα προϊόντα μας είναι χιλιάδες, δεν είναι όλα διαθέσιμα στην έκθεση. Αν επιθυμείτε να μας επισκεφθείτε για να δείτε κάποιο προϊόν από κοντά, θα σας συνιστούσαμε να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2321 - 321500 και να σας ενημερώσουμε αν υπάρχει στημένο στην έκθεση ή όχι.
Η παραγγελία σας θα παραδοθεί με συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή Courier. Μόλις προσθέσετε τα προϊόντα σας στο καλάθι και κλικάρετε για να μπείτε σε αυτό, πληκτρολογήστε την περιοχή και τον ταχυδρομικό σας κώδικα και κλικάρετε στην επιλογή “Εκτίμηση”. Αμέσως θα εμφανιστούν οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής, οι οποίοι εξαρτώνται από τα ογκομετρικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και την περιοχή όπου θα παραδοθούν τα προϊόντα. Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής ή παραλαβής της παραγγελίας σας είναι οι εξής:
•    COURIER - ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΑΣ
•    ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ - ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΑΣ
•    ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ
Από τη στιγμή που θα παραδίδουμε την παραγγελία σας στη μεταφορική εταιρεία, υπεύθυνη για την ημέρα και την ώρα παράδοσης είναι η εκάστοτε μεταφορική εταιρεία. Εφόσον η παραγγελία φτάσει στην περιοχή σας, θα κληθείτε από την εταιρεία μεταφορών προς ενημέρωση μέρας και ώρας παράδοσης. Αν επιθυμείτε να παραλάβετε κάποια συγκεκριμένη ώρα, μπορείτε να ορίσετε ραντεβού (εφόσον αυτό είναι εφικτό) με την εταιρεία μεταφορών.
Εφόσον έχετε επιλέξει παράδοση της παραγγελίας σας με μεταφορική εταιρεία επί του πεζοδρομίου της διεύθυνσής σας, τότε η παράδοση θα γίνει στο πεζοδρόμιο. Αν επιθυμείτε να μεταφερθούν τα προϊόντα σας μέσα στο χώρο σας, επωμίζεστε κάποια επιπλέον χρέωση. Πριν, όμως, αποσταλλεί η παραγγελία σας, θα πρέπει να καλέσετε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (2321 - 321500) για να σας ενημερώσουμε αν αυτό είναι εφικτό.
Η εταιρεία μας διαθέτει τμήμα συναρμολόγησης. Μόνο, όμως, για παραγγελίες στο νομό Σερρών, όπου εδρεύουμε, κατόπιν συνεννόησης.
Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από τα ογκομετρικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και τη διεύθυνση παράδοσης. Για να υπολογίσετε τα μεταφορικά, μπορείτε να διαλέξετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, να τα προσθέσετε στο καλάθι των  αγορών σας, να μπείτε σε αυτό, να επιλέξετε την περιοχή, να γράψετε τον ταχυδρομικό σας κώδικα και να κλικάρετε στην επιλογή “Εκτίμηση”. Το ακριβές κόστος της αποστολής θα εμφανιστεί μπροστά σας.
Μάλιστα, οι τιμές των προϊόντων μας είναι πανομοιότυπες.
Φυσικά! Θα πρέπει, πρωτίστως, να σας ενημερώσουμε πως η παραγγελία σας είναι έτοιμη. Η παραλαβή γίνεται από τις αποθήκες μας. Ώρες λειτουργίας αποθήκης: Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 15:00 και Σάββατο 09:00 - 15:00.
Όλα μας τα προϊόντα διατίθενται στις διαστάσεις και στα χρώματα που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Δεν υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής επίπλων κατά παραγγελία.
Όλα μας τα προϊόντα ελέγχονται πριν σταλλούν στο χώρο σας. Είμαστε υπεύθυνοι για την ασφάλεια των προϊόντων σας μέχρι και την παραλαβή τους από εσάς. Εγγυόμαστε πως, για οποιαδήποτε φθορά υποστούν κατά τη μεταφορά τους, θα σας καλύψουμε 100%. Από τη στιγμή που το προϊόν συναρμολογηθεί ή χρησιμοποιηθεί, δεν παρέχουμε καμία εγγύηση.
Η εταιρεία μας συνεργάζεται με πολλά εργοστάσια και προμηθευτές σε Ευρώπη, Ασία και Ελλάδα.
Μόλις παραλάβετε την παραγγελία σας, οφείλετε να ελέγξετε διεξοδικά τα τεμάχια των προϊόντων για τυχόν ελαττώματα, χτυπήματα, φθορές, σκισίματα, καταστροφές. Εφόσον είναι σε άριστη κατάσταση, μπορείτε να προχωρήσετε στην συναρμολόγησή τους. Ο έλεγχος αυτός δεν είναι απαραίτητο να γίνει τη στιγμή ακριβώς που παραλαμβάνετε την παραγγελία σας. Αν, όμως, τη στιγμή της παραλαβής διαπιστώσετε ότι το δέμα που σας παραδίδει η μεταφορική εταιρεία είναι σε κακή κατάσταση, καλό θα είναι να προχωρήσετε σε άρνηση παραλαβής.
Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, επικοινωνείτε μαζί μας για την άμεση διευθέτηση της υπόθεσης. Απαραίτητη προϋπόθεση: να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε μορφή συναρμολόγησης και χρήσης του.
Στην περίπτωση αυτή επικοινωνείτε μαζί μας για την άμεση διευθέτηση της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση: να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε μορφή συναρμολόγησης και χρήσης προϊόντων. Τα αρχικά έξοδα αποστολής, καθώς και τα έξοδα επιστροφής, δεν επιστρέφονται.
Σε περίπτωση που δεν σας αρέσει το προϊόν, τότε γίνεται επιστροφή χρημάτων, εκτός του κόστους των μεταφορικών, αποστολής και επιστροφής.
''ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ'' σημαίνει πως το προϊόν έχει εξαντληθεί και, πιθανότατα, να μη γίνει νέα παραλαβή στο άμεσο και έμμεσο μέλλον.

''ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ'' σημαίνει πως το προϊόν έχει εξαντληθεί, αλλά αναμένεται να ξαναγίνει παραλαβή. Για να μάθετε την επόμενη ημερομηνία παραλαβής, καλέστε μας και το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών θα σας ενημερώσει αμέσως.